Handelsbetingelser

 

Betaling

Betaling for medlemskabet opkræves kvartalsvis forud.

Betalingsmuligheder

Der kan betales via Betalingsservice, MobilePay eller faktura, som tilsendes pr. mail.

Hvornår er medlemskabet aktivt

Du vil i forbindelse med oprettelsen af dit medlemskab modtage en mail med login oplysninger til aseselvstaendig.dk. Herefter kan du gøre brug af dit medlemskab, herunder rådgivning, fordele og rabatter.

Samtidig vil du modtage en ordrebekræftelse på dit køb. 

Hvornår modtages faktura, betalingsfrist, rykker etc.

Faktura modtages pr. mail omkring den 20. i måneden for kvartalsopkrævningen til forfald den 1. i efterfølgende måned.

Er betaling ikke modtaget rettidigt (uanset opkrævningsform), sender vi en rykker pr. mail omkring den 7. i måneden efter forfald.

Er betaling ikke modtaget inden den i rykkeren angivne frist, sender vi endnu en mail med varsling om sletning af medlemskab, hvis ikke der betales inden en frist på 7 dage. 

Bindingsperioden

Man binder sig ikke for mere end et kvartal + løbende måned. Udmeldelse kan ske med 1 måneds varsel til udgangen af en kontingentperiode (kvartal). 

Gebyrer

Hvis faktura ikke betales, pålægges der 40 kr. i rykkergebyr.

Udmeldelse

Udmeldelse skal ske skriftligt med 1 måneds varsel til udløbet af en kontingentperiode (kvartal).